My cool new CL find!

Discussion in 'Coral' started by Bruce Spiegelman, Nov 8, 2018.

  1. Bruce Spiegelman

    Bruce Spiegelman BOD

    Joined:
    Mar 12, 2016
    Messages:
    3,459
    Likes Received:
    1,278
  2. JVU

    JVU BOD

    Joined:
    Feb 12, 2017
    Messages:
    736
    Likes Received:
    306
    Easy way to stock up on bonus corals for the next swap
     
  3. Bruce Spiegelman

    Bruce Spiegelman BOD

    Joined:
    Mar 12, 2016
    Messages:
    3,459
    Likes Received:
    1,278
    Yes! YOu get it!
     
  4. Kremis

    Kremis Supporting Member

    Joined:
    Oct 27, 2016
    Messages:
    654
    Likes Received:
    131
    haha yeah I saw that yesterday, cant tell if they genuinly think its worth that much or if they are just trying to scam people
     
  5. glee

    glee BOD

    Joined:
    Mar 20, 2007
    Messages:
    444
    Likes Received:
    20
    emerald crab breeding business lol
     
  6. sfsuphysics

    sfsuphysics Supporting Member

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    13,097
    Likes Received:
    1,099
    ahhh the memories, reminds me of the "glass anemones" you'd see for sale on eBay back when I started.
     
  7. Flagg37

    Flagg37 Colorado member

    Joined:
    Nov 29, 2015
    Messages:
    3,732
    Likes Received:
    985
    That’s quite the infestation.
     
  8. tankguy

    tankguy BOD

    Joined:
    Dec 10, 2011
    Messages:
    2,907
    Likes Received:
    526
    I saw that too and thought this has to be a joke right ?
     
  9. Bruce Spiegelman

    Bruce Spiegelman BOD

    Joined:
    Mar 12, 2016
    Messages:
    3,459
    Likes Received:
    1,278
    These are special though. Colorado Sunburst Bubble Algae
     
  10. NanoCrazed

    NanoCrazed Supporting Member

    Joined:
    Jun 24, 2017
    Messages:
    544
    Likes Received:
    89
    Rofl... I got magic green hair algae that will solve your nitrate woes... who wants to buy some?

    Sent from my SM-N950U using Tapatalk
     
  11. California_Reef_Co

    California_Reef_Co Sponsor

    Joined:
    Feb 27, 2015
    Messages:
    126
    Likes Received:
    76
    lol people on craigslist are doing stuff like this all the time. hand fills of live sand for $5, astrea stars for $1 each, Duncan coral for $30 per head the list goes on and on!!
     
  12. NanoCrazed

    NanoCrazed Supporting Member

    Joined:
    Jun 24, 2017
    Messages:
    544
    Likes Received:
    89
    I am gonna offer up glass anemones, dwarf BTAs, and tulip nems on CL... discount to BAR members of free for the first two.

    Lmao.

    Translation: aiptasia, majanos... gracilis, in that order. Only the gracilis/tulip is legit but you would only want this in a FOWLR or if you just want coverage of rock surfaces in a reef. Lol.

    Sent from my SM-N950U using Tapatalk
     
  13. Bruce Spiegelman

    Bruce Spiegelman BOD

    Joined:
    Mar 12, 2016
    Messages:
    3,459
    Likes Received:
    1,278
    I'm going to offer "Caribbean Red Sand Cover" that helps cement your sand and keeps it from blowing around. The new retail name for Cyano.
     
    OnTheReef and NanoCrazed like this.

Share This Page